چایی تلخ

بزن.....گاهی

چایی تلخ

بزن.....گاهی

طلوع کن

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ب.ظ | | ۰ نظر

آدمیزاد چقدر حقیره!

حتی وقتی میگه ناامید شدم انگار دروغ میگه

حتی وقتی میگه امید دارم انگار دروغ میگه

درجه امید و ناامیدی ادم از یه عددی پایینتر نمیاد یعنی میاد ولی آسون نمیاد..سخته .بدجوری باید دلش را بشکنی ..بدجور باید حالشو بگیری

حتما درجه امید هم همینه یعنی ادما گاهی فقط میگن که امید دارن ولی ته دلشون خالیه..باید یه نشونه قوی ببینن که واقعا امید داشته باشن

من امروز قبل از اونکه کاملا گول بخورم و باز ضایع بشم فهمیدم هنوز نتونستم اون درجه امیدم رو از یک برسونم به صفر!

و بعد انجامش دادم.الانم مث کسی که منتظر مردن هست اومدم توی اتاقم روی تخت دراز کشیدم و با همه وجودم تسلیمم که اتفاقی که میخواد بیفته بیفته و من دیگه نه رویا پردازی کنم نه توهم بزنم که روزای خوب شروع شده

چه روزهای خاصی هست این روزهای زندگی من جنگ بین ناامید شدن یا نشدن ...خیلی سخته که بتونی ناامید بمونی. ..هیچ‌وقت متوجه چنین مطلبی نشده بودم

آه ازین روزها

آه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی