چایی تلخ

بزن.....گاهی

چایی تلخ

بزن.....گاهی

اولین سلام

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۲ ب.ظ | | ۲ نظر
معرفی خودم
من یک دهه شصتی هستم
زیاد عاشق شدم
در حدود هفت هشت بار
سخت و غمگین  هم مدل عاشقی من هست
بسیار نکته ستج و اهل تجزیه و تحلیل هستم
اینجا از زندگیم میگم از هرچیز......دوست داشتید گاهی بزنید بر بردن عینه 

چایی تلخ

دیگه چی؟هیچی همینا شناخت کافی بهتون میده

نظرات  (۲)

سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید 
پاسخ:
سلاااااام
مرسی حتما
یاد برنامه مهران مدیری افتادم که میپرسید تا حالا عاشق شدین؟خخ
پاسخ:
اخه ادما رو از روی تعداد عاشقیشون میشه دسته بندی کرد.......که چطور ادمی هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی